ارورهای پکیج ویزمن

 عملکرد هر پکیج می‌تواند تحت‌تاثیر عوامل مختلفی دچار اختلال شود اما از آنجایی که اکثر ما اطلاعات کاملی در این زمینه نداریم، در روند رفع این مشکلات با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شویم. البته امروزه به دلیل وجود قابلیت نمایش کد خطا در بسیاری از پکیج‌ها، برطرف کردن اختلالات این دستگاه بسیار ساده‌تر شده است. در این راستا شما باید صرفا با معانی این کدهای خطا آشنایی داشته باشید. در این مقاله از تهران سرویس آنلاین با مرور کدهای خطای پکیج ویزمن، اطلاعات لازم در جهت رفع آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

 

https://virgool.io/@arezooahmadi7470/%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D9%88%DB%8C%D8%B2%D9%85%D9%86-xywejneol2xz 

 

پکیج های ویزمن با کیفیت بالا و رعایت استاندارهای روز اروپا تولید و به بسیاری از کشورهای صادر شده است. در کشور ما نیز این پکیج مورد استقبال بسیاری از مردمان عزیزمان قرار گرفت .اگر شما هم از پکیج ویزمن در منزل خود استفاده میکنید ، حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.ما در این مقاله  لیست کاملی از کدهای خطا پکیج ویزمن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. تا در صورت بروز مشکل با استفاده از این لیست پکیج خود را عیب یابی و تعمیر نمایید.

کدهای خطای پکیج ویزمن

کدهای خطای این پکیج همانند اکثر پکیج‌ها از ترکیب حروف و اعداد تشکیل شده است. معمولا حروف A و F به عنوان بخشی از کد خطای پکیج ویزمن استفاده شده و در ادامه آن یک عدد به کار می‌رود. شما با مطالعه توضیحات مربوط به هر کد خطا می‌توانید به اطلاعات موردنظر خود دسترسی پیدا کرده و اقدامات لازم در جهت رفع اختلالات موجود در پکیج خود را در نظر بگیرید. کدهای خطای پکیج ویزمن عبارتند از:

کد خطای A0

وجود اشکال در نحوه کارکرد مشعل پکیج باعث نمایش این کد خطا می‌شود. از دلایل میانی بروز این مشکل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطع بودن گاز
  • کم فشار بودن گاز

در این شرایط ابتدا فشار ورودی رگلاتور گاز را بررسی کرده و در صورت نیاز اصلاحات لازم را اعمال کنید.

کد خطای F2

زمانی که کد خطای F2 در پکیج ویزمن به نمایش در می‌آید، احتمالا عملکرد مشعل پکیج شما با مشکل مواجه شده است. به صورت کلی دلایل نمایش این کد خطا عبارتند از:

  • خرابی مشعل
  • اختلال در عملکرد ترموستات حد و …

شما باید در راستای رفع این کد خطا، عوامل ذکر شده را مورد بررسی قرار داده و نسبت به اصلاح مشکلات موجود اقدام کنید. در قدم اول آب را در قسمت شوفاژها و سپس پمپ و ترموستات دستگاه را بررسی و در نهایت نسبت به هواگیری اقدام کنید. توجه داشته باشید که در طول این روند شرایط اتصالات را نیز چک کنید. در صورتی که پکیج شما به تعویض قطعه و یا قطعات نیاز داشت، حتما قطعات جدید را از مراکز معتبر تهیه کرده و از بااصالت بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

کد خطای F3

این کد خطا به معنای وجود اشکال در مشعل دستگاه است. اگر هنگام استارت زدن، سیگنال شعله وجود داشته باشد، شما این کد خطا را مشاهده خواهید کرد. شما با ریست کردن و راه‌اندازی مجدد دستگاه می‌توانید این خطا را از بین ببرید.

کد خطای F4

عدم وجود سیگنال شعله در پکیج ویزمن منجر به نمایش این کد خطا خواهد شد. در این شرایط شیر اصلی گاز و شیر گاز پکیج را بررسی کرده تا در صورت وجود مشکل آن را اصلاح کنید. اگر در این بخش‌ها متوجه وجود مشکل نشدید، نظر یک فرد متخصص را جویا شوید.

کد خطای F5

زمانی که کنترل مشعل به دلیل عمل نکردن کلید فشار هوا هنگام استارت و در نتیجه خاموش ماندن ترموکوپل، ریست شود، کد خطای F5 قابل مشاهده خواهد بود. علت اصلی بروز این مشکل مسدود بودن دودکش دستگاه در نظر گرفته شده و شما در این شرایط باید در اسرع وقت نسبت به رفع این انسداد اقدام کنید.

کد خطای F30

ایجاد اتصال کوتاه در ترموستات رفت آب شوفاژ باعث بسته شدن سیستم مشعل و در نتیجه نمایش این کد خطا می‌شود. ابتدا مشکل موجود را برطرف و سپس پکیج را راه‌اندازی مجدد کنید.

کد خطای F38

این کد خطا نشان‌دهنده شعله نداشتن مشعل پکیج است که به دلیل قطع بودن ترموستات رفت آب شوفاژ به وجود می‌آید. در این شرایط، وضعیت ترموستات و سنسور شوفاژ به بررسی بیشتری نیاز دارد.

کد خطای F50

زمانی که در ترموستات آب مصرفی پکیج اتصال کوتاه ایجاد شود، آب سیستم قطع و کد خطای F50 نمایش داده می‌شود. شما با رفع مشکل موجود در ترموستات آب مصرفی می‌توانید عملکرد صحیح پکیج ویزمن خود را بازیابی کنید.

کد خطای F51

قطع شدن آب سیستم به علت وجود اتصال کوتاه در ترموستات برگشت آب شوفاژ به نمایش این کد خطا منجر می‌شود. در صورتی که پس از بررسی ترموستات، مشکل را شناسایی نکردید، عیب‌یابی دستگاه را به افراد دارای صلاحیت بسپارید.

کد خطای F58

این کد خطا در شرایطی آب سیستم به علت وجود قطعی در ترموستات آب مصرفی قطع شود، به نمایش درخواهد آمد. توجه داشته باشید که پس از رفع مشکل و در راستای پاک شدن کد خطا، پکیج را مجددا راه‌اندازی کنید.

کد خطای F59

قطع شدن ترموستات برگشت آب شوفاژ که قطعی آب سیستم را به همراه دارد، علت نمایش این کد خطا محسوب می‌شود. اگر مشکلی در این ترموستات شناسایی نکردید، شرایط سنسور شوفاژ را نیز مورد بررسی قرار دهید.

تعمیر پکیج ویزمن

حتما می‌دانید که در اکثر مواردی که مشکلی برای هر یک از لوازم خانگی شما از جمله پکیج دیواری ویزمن پیش می‌آید احتمالا تعمیر کردن آن نسبت به تعویض آن گزینه مناسب تر و مقرون به صرفه تری است.حتی در مواقعی که مجبور به تعویض کامل برد پکیج ویزمن هستید نیز، هزینه کمتری نسبت به تعویض کل پکیج پرداخت خواهید کرد.ما تعمیرات پکیج ویزمن نیازمند رعایت کردن نکاتی است که در این مقاله تمامی این اطلاعات به شما انتقال داده خواهد شد.

تعمیر پکیج ویزمن در تهران سرویسکار با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام میشود.

تعمیر کار پکیج ویزمن

اولین نکته ای که موقع اقدام به تعمیر پکیج دیواری ویزمن باید در نظر بگیرید مراجعه به فرد متخصص است.

متاسفانه موارد بسیاری دیده شده است که با وجود آن که پکیج ها در ابتدای کار مشکل خاصی نداشته اند به خاطر مراجعه به فرد ناشی و بی تجربه، خسارت های بیشتری برداشته اند.در واقع کمک گرفتن از افرادی که از تعمیرات تخصصی پکیج ویزمن آگاه نیستند ممکن است به جای بهبود بخشیدن وضعیت موجب زیان بیشتر نیز بشود که برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است به تهران سرویس کار نمایندگی تعمیر پکیج ویزمن در تهران مراجعه کنید تا ضمن بهره مندی از خدمات مطمئن و با کیفیت از گارانتی تعمیرات پکیج ویزمن نیز بهره مند شوید.تعمیرکاران تهران سرویس کار با بیش از ۵ سال سابقه تخصص کافی در زمینه تعمیر انواع پکیج از جمله پکیج ویزمن دارند.برای دریافت خدمات تعمیر پکیج زیر نظر متخصصین و کارشناسان تعمیر با ما تمس بگیرید.

رفع ارورهای پکیج ویزمن در منزل :

در صورت بروز ارور در پکیج ویزمن خود ابتدا یک بار پکیج را ریست کرده و یا از برق جدا کنید. به مدت 5 الی 10 دقیقه صبر کنید.مجدد پکیج را به برق وصل کنید در صورت مشاهده ارور باید با کارشناس پکیج ویزمن تماس حاصل نمایید.

جوگیری از ایجاد ارور در پکیج ویزمن :

برای جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج ویزمن خود کافیست هر 6 ماه یکبار نسبت به سرویس پکیج خود اقدام نمایید ، سرویس پکیج هر 6 ماه یکبار باید توسط سرویسکار مجرب انجام گیرد.غالبا مشکلات ایجاد شده در پکیج های دیواری به علت تجمع روسوبات داخل پکیج است ، که با اسید شویی و رسوب زدایی پکیج قابل حل است.

هزینه رفع ارور پکیج ویزمن :

هزینه رفع ارور پکیج ویزمن با توجه به نوع ایراد ایجاد شده در آن مشخص میشود ، و نمیتوان برای رفع تمامی این ارورها یک هزینه ثابت در نظر گرفت.شما میتوانید با تماس با کارشناسان تهران سرویس آنلاین از قیمت حدودی تعمیرات خود آگاه شوید.نکته قابل تامل دیگر این است ، که این ارورها تنها علت ایجاد شدن ارور را بیان میکنند و باید برای رفع دقیق ارور ایجاد شده دستگاه توسط کارشناسان پکیج بررسی شود.

 

Comments

Popular posts from this blog

نصب کولر گازی

ارورهای کولر گازی جنرال

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را چگونه برطرف کنیم ؟