تعمیر برد پکیج

 

برد پکیج مرکز فرماندهی محسوب می‌شود این قسمت از سایر قسمت‌های پکیج اطلاعات دریافت می‌کند و برای فعالیت قسمت‌های مختلف دستور صادر می‌کند. اگر مشکلی برای برد ایجاد شود عملا پکیج فعالیتش مختل می‌شود.

تعمیر برد پکیج در تهران :

در صورت بروز مشکل در برد پکیج خود کافیست با کارشناسان تهران سرویس آنلاین تماس گرفته و آنها را از مشکل پیش آمده آگاه سازید،کارشناسان ما در کمتر از یک ساعت در محل حاضر بوده و نسبت به تعمیر برد پکیج شما اقدام خواهند کرد.
تعمیر پکیج خود را با خیالی آسوده به تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین بسپارید ، این شرکت با بیش از 7 سال سابقه در  زمینه تعمیر انواع برند پکیج آماده خدمت رسانی به تمامی شما عزیزان میباشد.
در صورت عضویت در باشگاه مشتریان تهران سرویس انلاین از 10% تخفیف بر روی تمامی خدمات این مجموعه بهرمند خواهید شد.

https://diigo.com/0q0ygv

تعمیرکار برد پکیج:

امروزه با وجود انواع برندهای ایرانی و خارجی در کشور و تفاوت های بسیار زیاد در جزئیات برد هر کدام از این مدل ، ما نیازمند تعیمرکاران متخصص برای هریک از این برد ها هستیم.
تعمیرکاران برد پکیج در شرکت ما، با تمامی برندهای موجود در بازار آشنایی کامل داشته و نسبت به تعمیرات برد پکیج از اطلاعات کافی برخوردار می باشند.

در هر یک از پکیج های نامبرده در هنگام خرابی برد، کد خطاهای خاصی در صفحه نمایشگر نشان داده می شود که تعمیرکاران به محض مشاهده آنها متوجه خرابی برد دستگاه می گردند.
تعمیرکاران شرکت تهرا سرویس با تعهد و ضمانت خدمات انجام شده ابتدا به تعمیر برد شما مشغول و در صورت تعمیر نشدن آن با برد اصلی جایگزین خواهند کرد.

تعمیر برد پکیج یا تعویض برد پکيج؟ کدام بهتر است

اگر قطعات دارای مشکل قابل تعویض باشند ، میتوان با تعویض هریک از آنها مشکل پیش آمده را برطرف کرد، و نیازی به صرف هزینه های گزاف برای خرید مجدد برد کولر گازی نیست.

خدمات تعمیرات برد پکیج دیواری توسط تهران سرویس آنلاین:

  • تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور
  • تعمیر برد پکیج بوتان
  • تعمیر برد پکیج فرولی
  • تعمیر برد پکیج گلدیران
  • تعمیر برد پکیج تاچی
  • تعمیر برد پکیج مرکوری
  • تعمیر برد پکیج بوش
  • تعمیر برد پکیج لورچ
  • تعمیر برد پکیج آریستون

عوامل خراب شدن برد پکیج

  • گذشت زمان و مستهلک شدن برد به مرور زمان از عوامل رایج خرابی برد پکیج است. در این مورد برای تعمیر برد پیکج کافیست آن را تعویض کنید.
  • وجود گرد و غبار و آلودگی موجب خرابی برد می‌شود.
  • اگر پکیج شما دچار نشت آب شده باشد، باعث می‌شود آب به برد اسیب بزند و برد خراب شود.
  • اگر پکیج محافظ برق نداشته باشد؛ نوسانات برق باعث خراب شدن آن می‌شود پس توجه داشته باشید برای جلوگیری از این مورد حتما از محافظ برق استفاده کنید.

هزینه تعمیر برد پکیج

میزان دریافت هزینه تعمیر برد پکیج بسته به نوع تعمیرات متفاوت بوده و در مورد پکیج‌های مختلف نیز متغیر است. در صورتی که برد پکیج شما سوخته باشد نیاز به صرف هزینه بالایی جهت خرید برد جدید و تعویض آن با قطعه معیوب می باشد.

با توجه به این که تعمیرکاران تکنیک سرویس پارس جهت ارائه خدمات در منزل مشتریان حضور می یابند، برای تعمیر برد پکیج  و دیگر بخشهای آن، نیازی به جا به جایی پکیج به تعمیرگاه نمی باشد و در نتیجه هزینه‌های شما تا حد زیادی کاهش می یابد.

تعمیرکاران ما پس از تعویض قطعه، گارانتی اصالت قطعات را جهت جلب اعتماد، به مشتریان ارائه می دهند که نشان دهنده اورجینال و شرکتی بودن قطعه تعویضی می باشد.

نحوه تعمیر برد پکیج

توجه کنید تعمیرات برد پکیج یکی از کارهایی است که نیازمند تخصص و مهارت خاص می‌باشد. و هرکسی نمی‌تواند این کار را بدون داشتن تخصص انجام دهد. متخصصان این زمینه معمولا به راحتی می‌توانند مشکل را حدس بزنند و آن را برطرف کنند. هنگام انجام کار توجه به نکات ایمنی واجب است. حتما هنگام تعمیر برد پکیج از دستکش مخصوص استفاده کنید.

توجه کنید که تمامی عوامل موثر در عملکرد پکیج را چک کرده باشید، ممکن است ایراد کار نکردن پکیج نشات گرفته از قطع برق و یا گاز مصرفی است. در ابتدای کار شما باید عیب یابی درستی پکیج انجام دهید. هنگامی که مطمئن شدید ایراد از برد پکیج است نوبت عیب یابی برد می‌‌رسد باید بدانید کدام قسمت برد دچار خرابی شده است.

برد پکیج از اجزاء مختلفی تشکیل شده که اسیب در هر یک موجب خرابی برد می‌شود. از اجزاء مهم برد می‌توان به فیوز، خازن، مقاومت‌ها، رله فن، آی سی، منبع تغذیه و… اشاره داشت. اگر مشکل برد پکیج را توانستید به درستی پیدا کنید اقدام به رفع آن کنید.

در برخی موارد با تمیز کردن برد از گرد و غبار مشکل رفع می‌شود ولی در بیشتر موارد نیازمند تعویض برد هست. ممکن است برخی از اجزا برد شل شده باشن و با سفت کردن جایگاه آن‌ها مشکل رفع شود.

در صورت بروز چه مشکلات و نشانه هایی در دستگاه، نیاز به تعمیر برد پکیج داریم؟

به طور کلی، در هر گونه اختلال عملکرد پکیج یا قطعات و بروز خطاهایی که با تعمیرات اولیه برطرف نمی‌شوند، برد دستگاه دچار مشکل شده است. در این شرایط برای رفع ایراد باید به فکر عیب یابی و تعمیرات برد الکترونیکی پکیج باشید.
توجه داشته باشید که در پکیج‌های دیواری پنل‌دار، در صورت بروز خرابی در یک قطعه یا حتی خرابی برد دستگاه، وجود مشکل با نمایش یک کد خطا اعلام می‌شود. بنابراین در صورتی که با نمایش کد خطا روی پنل پکیج دیواری مواجه شدید، باید آن را جدی بگیرید و در اولین فرصت به تعمیر بخش معیوب بپردازید. در غیر این صورت، با از کار افتادن یک قطعه و بی‌توجهی به کدهای خطا، ممکن است بخش‌های دیگر پکیج هم دچار مشکل می‌شود و نیاز به صرف هزینه بیشتر برای تعمیر کلی دستگاه باشد.

آشنایی با هزینه تعمیر برد پکیج

یادداشت ویراستار: اصل این مطلب در مهر ۱۴۰۰ نوشته شده بود و در دی ۱۴۰۰ دوباره بررسی و به‌روز شده است.

برد، یکی از اصلی‌ترین بخش‌های یک پکیج دیواری است. در یک کلام می‌توان گفت، برد مرکز ارسال تمامی دستورات به بخش‌های مختلف پکیج است. با خرابی برد پکیج تمام عملکردهای پکیج به هم می‌ریزد. بسیاری از افرادی که پکیج آن‌ها دچار مشکل شده است، نگران هزینه تعمیر بر پکیج هستند.

این قطعه یک کیت کامپیوتری و الکترونیکی متشکل از بخش‌های مختلف و پیچیده‌ای است. برد پکیج عملکرد کل سیستم را بررسی می‌کند و در صورتی که هر نوع خطا در بخش‌های مختلف رخ دهد با یک کد خطای مخصوص مشکل را اعلام می‌کند. پیچیدگی این قطعه باعث شده که تنها افراد ماهر و متخصص بتوانند آن را تعمیر یا تعویض کنند. در همین راستا، ما در ادامه این مطلب آچارباز، راهنمایی‌های مفیدی برای شناخت علائم و کدهای ارور مشکل در برد و تعمیر پکیج ارائه داده‌ایم. با ما همراه باشید.

هزینه تعمیر برد پکیج چقدر است؟

هزینه تعمیر برد الکترونیکی پکیج با توجه به میزان خرابی و شدت آسیبی که به این قطعه وارد شده متفاوت است. شدت خرابی بر زمان لازم برای تعمیر و قطعات مورد نیاز برای تعویض تاثیر می‌گذارد و این موضوع باعث هزینه متفاوت تعمیرات می‌شود. به عنوان مثال قیمت تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور به دلیل تفاوت‌های ساختاری این برند با هزینه تعمیرات برد پکیج تاچی و برندهای دیگر متفاوت است.

هزینه تعمیر برد پکیج به میزان خرابی و نیاز به تعویض کلی یا جزئی قطعات برد بستگی دارد.

اغلب مشتریان تمایل دارند هزینه تعمیر برد را برای برندهای مختلف بدانند و سپس برای تعمیر دستگاه اقدام کنند. فرقی ندارد شما از چه پکیجی استفاده می‌کنید، می‌توانید درخواست خود را در قسمت تعمیر پکیج در سایت یا اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید تا تعمیرکار پکیج ما هزینه‌های تعمیرات برد پکیج‌های مختلف را به شما اعلام کند. مثل:  

  • هزینه تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور
  • هزینه تعمیر برد پکیج بوتان
  • هزینه تعمیر برد پکیج گلدیران
  • هزینه تعمیر برد پکیج ایساتیس
  • هزینه تعمیر برد پکیج تاچی
  • هزینه تعمیر برد پکیج فرولی
  • هزینه تعمیر برد پکیج ایمرگاس
  • قیمت تعمیر برد پکیج لورچ
  • هزینه تعمیر برد پکیج بوش
  • هزینه تعمیرات برد پکیج اریستون

توجه داشته باشید که در پکیج‌های دیواری پنل‌دار، در صورت بروز خرابی در یک قطعه یا حتی خرابی برد دستگاه، وجود مشکل با نمایش یک کد خطا اعلام می‌شود.

در صورت بروز چه مشکلات و نشانه هایی در دستگاه، نیاز به تعمیر برد پکیج داریم؟

به طور کلی، در هر گونه اختلال عملکرد پکیج یا قطعات و بروز خطاهایی که با تعمیرات اولیه برطرف نمی‌شوند، برد دستگاه دچار مشکل شده است. در این شرایط برای رفع ایراد باید به فکر عیب یابی و تعمیرات برد الکترونیکی پکیج باشید.

برای تعمیر برد پکیج، تعمیرکار باید برد را باز و آن را با دستگاه‌های تحصصی بررسی کند.

توجه داشته باشید که در پکیج‌های دیواری پنل‌دار، در صورت بروز خرابی در یک قطعه یا حتی خرابی برد دستگاه، وجود مشکل با نمایش یک کد خطا اعلام می‌شود. بنابراین در صورتی که با نمایش کد خطا روی پنل پکیج دیواری مواجه شدید، باید آن را جدی بگیرید و در اولین فرصت به تعمیر بخش معیوب بپردازید. در غیر این صورت، با از کار افتادن یک قطعه و بی‌توجهی به کدهای خطا، ممکن است بخش‌های دیگر پکیج هم دچار مشکل می‌شود و نیاز به صرف هزینه بیشتر برای تعمیر کلی دستگاه باشد.

تعمیر برد پکیج امکان پذیر است یا نیاز به تعویض دارد؟

به طور کلی، هرگاه که مشکلی برای برد پکیج به وجود آید، ابتدا باید آن را عیب یابی کرد. سپس می‌توان تشخیص داد که آیا این مشکل با تعمیر برد پکیج امکان پذیر است یا باید آن را با برد جدید تعویض کرد.

از آنجا که برد، قطعه حساسی است و نقش بسیار مهمی در عملکرد پکیج دارد، تعمیر آن هم باید به دقت و توسط تکنسین‌ و تعمیرکار مجرب انجام شود. این افراد باید در تعمیرات برد پکیج و آبگرمکن دیواری مهارت داشته باشند؛ در غیر این صورت ممکن است به دستگاه آسیب بیشتری وارد کنند.

تعمیرات برد پکیج بسته به نوع و مدل دستگاه به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود. در برخی موارد هم به هیچ عنوان امکان تعمیر برد وجود ندارد.  در چنین شرایطی باید برد پکیج تعویض و یک برد جدید به جای برد قبلی نصب شود.

چه عواملی باعث خرابی برد پکیج می‌شود؟

پکیج، یکی از دستگاه‌هایی است که به طور مرتب مورد استفاده قرار می‌گیرد و با گذشت زمان مستهلک می‌شود. همین موضوع هم زمینه‌ساز خرابی برد پکیجمی‌شود. در این میان، برخی شرایط و مشکلات هم این خرابی را تسریع می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده مداوم از پکیج و انجام ندادن سرویس دوره‌ای آن
  • نشستن گرد و غبار روی برد پکیج
  • نشت آب به بخش‌های داخلی پکیج که موجب آسیب دیدگی برد، اجزای برقی و رسوب گرفتگی بخش‌های مختلف پکیج می‌شود.
  • وجود نوسانات برق و عدم استفاده از محافظ برق استاندارد برای تعدیل این نوسانات

توصیه ما به شما این است که به صورت دوره‌ای، پکیج دیواری خود را سرویس و از عملکرد درست برد آن اطمینان حاصل کنید. همین امر ریسک خرابی بخش‌های مختلف پکیج مانند برد را کمتر می‌کند و ضرورت تعمیر برد پکیج و دیگر قطعات آن را کاهش می‌دهد. بنابراین برای کاهش قیمت تعمیر برد پکیج و عدم ضرورت در تعویض قطعات دیگر آن، بهتر است به طور مرتب وضعیت برد پکیج را چک کنید.

Comments

Popular posts from this blog

نصب کولر گازی

ارورهای کولر گازی جنرال

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را چگونه برطرف کنیم ؟