تعمیر یخچال در تهران

  تعمیر یخچال (Refrigerator repair ) تعمیر یخچال در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکارتهران سرویس آنلاین در محل عیب یابی و رفع مشکل میگردد. توجه داشته باشید که تعمیرات انواع یخچال فریزر در تهران سیرویس آنلاین بدون خروج دستگاه از منزل انجام میشود و تنها در صورتیکه قطعه ای معیوب به مانند یخساز یا برد الکترونیکی، نیاز به تعمیر داشته باشد از دستگاه شما باز میشود و جهت تعمیر و رفع مشکل توسط تعمیرکار آی پی امداد به کارگاه مجهز این مجموعه تحویل داشته میشود و حتی الامکان در همان روز یخچال فریزر معیوب شما بعد از تعمیر، صحیح و سالم تحویل شما داده میشود

تعمیر یخچال در محل :

خوبه که بدونین ما همه نوع یخچالی رو در محل تعمیر میکنیم. یخچالا مدلهای مختلفی دارن مثله:

  • یخچال خانگی
  • یخچال فریزر
  • ساید بای ساید
  • صنعتی
  • صندوقی
  • ایستاده
  • یخساز و ..

خدمات تعمیر یخچال در محل شامل همه این موارد میشود. اگر شما هرکدوم از این نوع یخچال هارو دارین و یخچالتون به تعمیر نیاز داره ما آماده ایم که به سرعت و با کیفیت مشکلتون رو حل کنیم.

از مزیت های استفاده خدمات تعمیرات یخچال در محل به شرح زیر میباشد:

  • هنگامیکه تعمیر یخچال در محل یا منزل شما عزیزان انجام گردد دغدغه ای بابت جابه جایی دستگاه نخواهید داشت.
  • هزینه جابه جایی یخچال سنگین میباشد و با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال در منزل از این هزینه معاف میشوید.
  • یخچال یک دستگاه مصرفی و شخصی به شمار می آید و طبیعتا هنگام تعمیرات علاقه مند به حضور در کنار تکنسین میباشید که این امر تنها در “خدمات در محل” امکان پذیر میباشد.
  • از ابتدا تا انتها در جریان خدمات تعمیر یخچال خود قرار میگیرید.

اگر دستگاه شما خراب است، همین حالا با خدمات تعمیر یخچال در منزل تماس حاصل نمایید تا از تعمیرات متمایز در تهران بهره مند شوید.

کاربران گرامی پیسنهاد میکنم، قبل از اینکه به دنبال تعمیرات یخچال فریزر در منزل باشید، بهتر است به موارد مهم در این صفحه توجه نمایید، شاید با مطالعه آن ها دیگر نیازی به تعمیر یخچال فریزر خود در محل نداشته باشید.

قیمت تعمیر یخچال چقدر است؟

یخچال‌های از قطعات متفاوتی تشکیل شده‌اند، و هزینه هریک از این قطعات بر قیمت تعمیر یخچال اثرگذار است. از جمله این قطعات می‌توانیم به

  • ترموستات
  • کمپرسور
  • آب‌سردکن
  • برد یخچال
  • تایمر
  • موتور

اشاره کنیم. این مورد را هم در نظر داشته باشید که قیمت تعمیر یخچال قدیمی، به دلیل کمبود قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال در بازار، با یخچال‌های ساید بای ساید، معمول و جدید متفاوت خواهد بود.

آیا تعمیر یخچال قدیمی به صرفه است؟

در ابتدای مطلب باید بگوییم قبل از انجام تعمیرات، شرایط یخچال خود را در نظر بگیرید. اگر یخچال شما بیش از 16 سال سن دارد، عمر خود را کرده و به دلیل کمیاب بودن قطعات، احتمالا قابل تعمیر نیست. تعمیر یخچال قدیمی در شرایطی که مکانیزم قدیمی آن، باعث صرف انرژی برق و در کنار آن تعمیرات مداوم شده است، به صرفه نیست. یخچال فریزرهای جدید مصرف برق کمتری دارند. همچنین مکانیزم سرد شدن قسمت‌های مختلف یخچال متفاوت است و با شرایط محیطی سازگاری بهتری دارند. اما در مورد تعمیر یا عدم تعمیر آن، می‌توانید از کارشناسان تعمیرگاه یخچال فریزر تهران سرویس آنلاین، مشاوره رایگان بگیرید.

مشکلات رایج در یخچال

مشکلات مختلفی میتواند برای یخچال شما به وجود بی آید که در نهایت مجبور به پیدا کردن تلفن سرویس کار یخچال خواهید شد به شرح زیر میباشد:

  1. صدای زیاد یخچال فریزر دلیل آشکاری است که تلفن را بردارید و برای تعمیر یخچال خود با تکنسین تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید.
  2. امکان دارد دستگاه شما یکسره کار کند و نگران سوختگی موتور یخچال خود شوید.
  3. شاید لاستیک دور درب یخچال فریزر شما آسیب ببیند و مشکل برفک برای دستگاه شما ایجاد کند.
  4. داغ شدن بیش از حد موتور یکی دیگر از مشکلاتی است که میتواند شما را نیازمند سرویس کار یخچال کند.
  5. اگر فریزر به خوبی مواد غذایی را منجمد نکند باعث آزار شما و حتی به مرور زمان فاسد شدن مواد غذایی میشود که نیازمند تعمیرکار یخچال میشوید.
  6. اگر دستگاه شما روشن نشود، طبیعتا به دلیل عدم استفاده از آن نیازمند یخچال ساز میشوید.
  7. بارزترین مشکل برای یخچال سرد نکردن آن میباشد، که در این مواقع باید به دنبال تعمیرگاه یخچال در محله خود باشید.

عیب‌یابی مشکلات رایج در تعمیر یخچال :

پیش‌نیاز تعمیر اصولی و درست یک وسیله در وهله اول عیب‌یابی و یافتن مشکلات آن است. چنانچه تشخیص ایرادات دستگاه به‌درستی انجام شود، تعمیرات بی‌نقص و کامل خواهد بود و این امر متکی به دانش و تبحر تعمیرکار است. تعمیرکاران زبده و حاذق با توجه به تجربه و دانش فنی خود در عیب‌یابی دستگاه مهارت بالایی دارند. آن‌ها براساس تجربه خود مشکلات رایج دستگاه را به‌خوبی شناسایی کرده و تعمیر می‌کنند. یکی از دستگاه‌های پرکاربرد که ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشد، یخچال است. این دستگاه مهم نیز بنا بر ماهیت و سیستم برودتی خود فارغ از هر برند و مدلی ممکن است دچار ایراداتی شود. موارد زیر لیستی از مشکلات رایج یخچال است که بنا به گزارش تیم بزرگ تعمیرکاران یخچال آچاره درصد بالایی از خرابی‌های این دستگاه را به خود اختصاص داده‌اند. تعمیرات این موارد در سرویس تعمیر یخچال فریزر  تهران سرویس آنلاین به صورت کاملا تخصصی ارائه می‌شود.

8 مشکل متداول که به تعمیرات یخچال منجر می‌شود :

یخچال‌ها هم مانند سایر دستگاه‌ها با گذشت زمان و استفاده مداوم مشکلاتی بهم می‌زنند. در ادامه رایج‌ترین مشکلات یخچال، عیب یابی یخچال و تعمیر یخچال را مرور می‌کنیم:

علت صدای زیاد یخچال

سروصدای زیاد یخچال هر فردی را به فکر استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر می‌اندازد. جدا از آزاردهنده بودن این اشکال، صدای زیاد ممکن است به دلیل معیوب شدن موتور یخچال، نشانه مشکل بهم زدن موتور فن کندانسور، و یا موتور فن اواپراتور باشد. به همین دلیل، سریعا باید به تعمیرکار یخچال برای رفع آن مراجعه کرد.

علت یکسره کار کردن یخچال

این مشکل می‌تواند دلایل متعدد و مختلفی داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم خیلی زود از خدمات تعمیرات یخچال فریزر «تهران سرویس انلاین» بهره مند شوید تا مشکل تعمیر یخچال جدی‌تر نشود.

خرابی، فاسد شدن و یا پارگی لاستیک‌های دور درب یخچال

اگر با این مشکل مواجه شدید (که سرمای دستگاه را شدیدا تحت تاثیر قرار می‌دهد) از تعمیرکار یخچال فریزر خود درخواست تعویض لاستیک کنید.

علت داغ کردن زیاد موتور یخچال

این نشانه یک زنگ خطر جدی برای دستگاه شماست. بنابراین، قبل از اینکه مجبور به تعویض موتور یخچال نشدید، با تعمیرکار یخچال تماس بگیرید تا تعمیرات یخچال فریزر را برای شما سریعا انجام دهد.

چرا فریزر منجمد نمی‌کند؟

اگر فریزر شما بدون هیچ‌گونه ایراد نتواند مواد را منجمد نکند، آنها فاسد شده و دستگاه عملا بلااستفاده می‌شود. بنابراین، سریعا برای تعمیر یخچال توسط بهترین تکنسین دست به کار شوید.ب

چرا یخچال فریزر برفک می‌زند؟

برفک زدن یخچال فریزر از رایج‌ترین مشکل بسیاری از یخچال‌هاست، که باید در سریع‌ترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال قدیمی و یا مدرن دست به کار شد.

چرا فن یخچال کار نمی‌کند؟

اگر فن یخچال کار نکند، قطعات یخچال شما داغ کرده و مشکلاتی دیگری را ایجاد خواهند کرد بنابراین، سریعا با تعمیرکار یخچال برای تعمیر یخچال خود تماس حاصل نمایید.

چرا یخچال روشن نمی‌شود؟

بسیاری از درخواست‌ها برای تعمیر یخچال قدیمی مربوط به همین مشکل است. اگر یخچال شما روشن نمی‌شود ابتد باید از اتصال برق یخچال و فیوزها مطمئن شوید. اگر از متصل بودن برق مطمئن بودید، ممکن است روشن نشدن یخچال به دلیل خرابی رله اورلود مربوط به مدار کمپرسور، سوئیچ کنترل دمای سرد، برد کنترل الکترونیکی و ... باشد.

چیکار کنیم تا یخچال کمتر به تعمیر نیاز داشته باشه؟!

اگر یخچال شما زیاد نیاز به تعمیر پیدا میکنه و یا دوست ندارید هزینه تعمیرات بابت رفع مشکلات یخچال فریزر خود پرداخت کنید، پیشنهاد میکنم برای نگهداری این دستگاه به موارد زیر توجه نمایید.

  1. هنگام خرید یخچال فریزر حتما به مصرف انرژی آن توجه نمایید.
  2. استفاده از محافظ برق باعث میشود تا به دلیل نوسانات برق، یخچال شما از تعمیر مصون بماند.
  3. برای شروع به کار یخچال پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی قرار دهید.
  4. اگر یخچال شما برفک میزند سریعا به صورت دستی برفک زدایی نمایید.
  5. چنانچه برفک زدایی در یخچال شما به صورت اتوماتیک انچام میشود، اما برفک ها آب نمیشوند، سریعا قطعا دیفراست را بررسی نمایید.
  6. هرگز با وسایل نوک تیز اقدام به کندن یخ نکنید زیرا جنس اواپراتور از آلومینیوم است و به سادگی سوراخ و گاز یخچال خارج میشود.
  7. یخچال خود را در کنار اجاق گاز یا دستگاه های حرارت زا قرار ندهید.
  8. حداقل 2 سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد.
  9. مواد غذایی گرم را داخل یخچال قرار ندهید.
  10. از قرار دادن مواد غذایی بدون درپوش در داخل یخچال خودداری کنی، امکان گرفتگی فاضلاب به دلیل ریختن مواد غذایی وجود دارد.
  11. برای تمیز کردن یخچال فریزر حتما آن را از برق بکشید و به نظافت بیرونی و پشت دستگاه اهمیت دهید.
  12. بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید.
  13. در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید.

از جمله نکاتی که در استفاده از یخچال همیشه به خاطر داشته باشید:

• تمیز کردن فضای داخلی یخچال
• برفک‌زدایی دستی یا اتوماتیک
• تمیز کردن کویل‌ها
• تنظیم دمای مناسب برای یخچال
• پر نگه داشتن فریزر
• عدم باز گذاشتن درب یخچال
•عدم گذاشتن غذای گرم داخل یخچال

تعمیر یخچال در شمال تهران :

تهران سرویس آنلاین با داشتن شعبه در شمال تهران امکان اعزام نیرو درکمتر از یک ساعت را برای مشتریان عزیز شمال شهر فراهم نموده است .کافیست با شماره تلفن 22669196 تماس حاصل نمایید .

تعمیر یخچال در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارشات خود کافیست با شماره تماس 44284743 تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین با ضمانت 6 ماه بهرمند شوند.

تعمیر یخچال در شرق تهران :

تهران سرویس آنلاین تعمیر یخچال را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام میدهد .تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت میشود .تماس با 77241505

تعمیر یخچال در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر یخچال مشتریان عزیز مینمایند. ضمانت نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از 10 درصد تخفیف برخودار میگردد.شماره تلفن شعبه مرکزی 66593368

تعمیر یخچال در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس 55795434 تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب یخچال را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

نحوه ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین :

برای ثبت سفارش در تهران سرویس آنلاین میتوانید به نزدیکترین شعبه ما به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید و یا با ارسال پیامک مشخصات خود برای کارشناسان ما ارسال کنید،پس از ارسال پیامک کارشناسان تهران سرویس آنلاین با شما تماس خواهند گرفت و نزدیکترین تکنیسین را برای شما اعزام میکنند.مشترکین قبلی با بیان کد اشتراک و یا شماره فاکتور قبلی میتوانند از 10 درصد تخفیف مجموعه ما بهرمند شوند.

ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:

در حال عادی بعد از تماس شما با مجموعه تهران سرویس آنلاین و ثبت سفارش نزدکترین تکنیسین در کمتر از 1 ساعت به محل شما اعزام خواهد شد.در صورت در نظر داشتنن ساعت خاصی از شبانه روز برای حضور تکنیسین ساعت مد نظر را با کارشناسان در میان بگذارید ،تا در ساعت مقرر شده تکنیسین به محل شما اعزام شود.

اگر از ارائه خدمات یخچال ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:

بعد از اتمام ارائه خدمات توسط کارشناسان در صوررت عدم رضایت از نحوه انجام کار و یا هرگونه مشکل پیش امده کافیست با شماره تماس مرکزی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید، تا شکایت شما از طریق دفتر مرکزی پیگیری شود و نتیجه آن به شما ابلاغ شود

 

Comments

Popular posts from this blog

نصب کولر گازی

ارورهای کولر گازی جنرال

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را چگونه برطرف کنیم ؟