تعمیر کولر گازی ال جی در تهران

تعمیر کولر گازی ال جی در تهران  LG air conditioner repair  یکی از پردرخواست ترین خدمات تهران سرویس آنلاین در فصل تابستان است .برای استفاده از خدمات تهران سرویس آنلاین کافیست با یکی از نمایندگی های تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید.

خدمات تعمیرات کولر گازی ال جی

تعمیرگاه مجاز تهران سرویس آنلاین بعنوان مرکز تخصصی خدمات تعمیرات کولر گازی ال جی بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر کولر گازی ال جی آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرات تخصصی ال جی در تهران دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات اسپلیت ال جی در انواع مدل ها توسط  تهران سرویس آنلاین بعنوان مرکز تخصصی خدمات تعمیرات ال جی آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

 

مشکلات رایج در کولر گازی ال جی

 

- پر تکرارترین علت خرابی و ایرادات شایع کولر گازی ال جی چیست؟

ما به واسطه‌ی دانش فنی و تجربه‌ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای کولرگازی‌ها پیش می‌آید. به احتمال زیاد مشکلی که برای کولرگازی شما پیش آمده نیز میان همین مشکلات پیدا خواهد شد. برای پیدا کردن راه حل تعمیر کولر گازی ال جی در ادامه همراه ما باشید.

- عدم کارکرد دستگاه کولر گازی ال جی

اینکه از هر دستگاهی بخواهیم استفاده کنیم ولی هر کاری کنیم روشن نشود، از جمله بزرگ‌ترین نگرانی‌ها می تواند باشد، انگار هیچ کاری در این شرایط از دستمان بر نمی‌آید و نمی‌دانیم دقیقا چه کاری باید انجام دهیم که مشکل دستگاه برطرف شود.

خب، خبر خوب ما به شما این است که نگران نباشید، هر مساله‌ای راه حلی دارد، ما به شما راه‌های برطرف کردن مشکل دستگاه را خواهیم گفت، در نهایت اگر نتوانستید ایراد را رفع کنید تکنسین‌های متخصص ما، برای تعمیر کولر گازی ال جی و سرویس در کنارتان هستند.

علت روشن نشدن کولر گازی ال جی

برای بررسی مشکل کارنکردن و روشن نشدن کولرگازی، سوالاتی تحت عناوین زیر از ما پرسیده می‌شود که ما به این سوالات در ادامه پاسخ خواهیم داد.

اگر بدنبال آموزش سرویس کولر گازی ال جی خود هستید حتما سوالات زیر برای شما نیز جز موارد پرکاربرد خواهد بود پس پیشنهاد میکنیم در ادامه برای یافتن پاسخ آنها با ما همراه باشید تا از پس رفع عیب و تعمیر کولر گازی ال جی خود بتوانید برآیید.

  • چرا کولر گازی کار نمی‌کند ؟
  • چرا چراغ‌های روی دستگاه داخلی کولر گازی روشن نمی‌شود ؟

در این خصوص می‌بایست موارد زیر بررسی گردد:

  • ابتدا چک شود که آیا ریموت کنترل کولر گازی باتری دارد یا خیر؟ طبیعتا درصورتی که باتری نداشته باشد نمی‌تواند فرمان روشن شدن به دستگاه بدهد.
  • اطمینان حاصل نمایید که ریموت کنترل سالم است یا خیر؟ برای این کار کافیست با یک دستگاه کولر گازی دیگر، کنترل را چک کنید، یا از طریق دوربین موبایل تست کنید. یعنی کنترل را جلوی دوربین موبایل بگیرید و کلیدهای آن را انتخاب کنید. اگر هنگام فشردن دکمه رو به رو دوربین، چراغ جلوی کنترل روشن شد، نشان می‌دهد که کنترل سالم است.
  • برق تغذیه دستگاه را چک کنید (چک شود که فیوز مینیاتوری ON باشد) و اطمینان حاصل کنید که برق تغذیه مشکلی نداشته باشد
  • بررسی گردد که آیا دستگاه با دکمه ON/OFF که برروی دستگاه داخلی وجود دارد روشن می‌شود یا خیر؟
  • فیوز برق اصلی قطع و وصل گردد. در صورتیکه صدای بوق از دستگاه داخلی شنیده نشد، می‌بایست دستگاه از سوی تکنسین بررسی شود و اگر صدای بوق شنیده شد ولی دستگاه با دکمه ON/OFF روی دستگاه داخلی نیز روشن نشد، لازم است درخواست تعمیر کولر گازی ال جی خود را ثبت کنید

.درنهایت اگر 5 مورد بالا را چک کردید و مشکل دستگاه برطرف نشد، نیاز است که کار را به کاردان بسپارید تا تکنسین‌های مجرب ما جهت تعمیر کولر گازی ال جی شما مراجعه کنند.

 

 

- خاموش شدن خودکار کولر گازی ال جی

اگر بدنبال رفع عیب کولر گازی ال جی خود هستید و با مشکل خاموش شدن ناگهانی کولر گازی مواجه هستید،به عبارت دیگر یعنی اینکه کولر در زمان کار خود بدون دلیل متوقف می گردد؛ میتواند از عوامل زیر باشد:

  • ایرادات برق تغذیه که می‌بایست قبل از هر اقدامی از سلامت کابل‌کشی و برق ساختمان و همچنین برق تغذیه به کولر مطمئن شد. ممکن است یک اتصالی کوچک سیم‌های برق و یا اشکال در فیوز باعث خاموش شدن کولر گازی گردد.
  • خرابی فیور مینیاتوری که ممکن است قطع شده باشد و یا مشکل داشته باشد.
  • انتخاب حالت (SLEEP MODE) .بعد از تایم تعیین شده دستگاه خاموش می‌شود. کلید انتخاب این حالت بر روی کنترل شکل ستاره می‌باشد و تایم قابل انتخاب بین 1 تا 7 ساعت می‌باشد.
  • فعال نمودن تایمر و ساعت خاموشی دستگاه توسط ریموت کنترل.
  • پس از اینکه دمای محیط به دمای انتخابی می‌رسد، ممکن است کمپرسور دستگاه خاموش گردد.البته پنل دستگاه در حالت سرمایش همچنان کار می‌کند.
  • باید توجه کرد که در حالت گرمایش منظور ازخاموشی دستگاه، عملکرد هات استارت و دیفراست نباشد .

به تعمیر کولر گازی ال جی نیاز دارید؟ از تکنسین‌های حرفه‌ای گلدیران کمک بگیرید.

- عدم سرمایش یا سرمایش ضعیف کولر گازی ال جی

اصلی‌ترین وظیفه کولر گازی ایجاد سرمایش مناسب در کمترین زمان ممکن است. گاهی ممکن است دستگاه سرمایش مناسب نداشته باشد و نتواند محیط را خنک کند. وقتی با کارشناس مرتبط با کولر گازی بابت سرمایش نامناسب تماس گرفته می‌شود معمولا سوالات زیر از سوی مشتریان مطرح می‌شود:

  1. چرا کولرگازی باد خنک نمی‌دهد؟
  2. چرا سرمایش کولر گازی کم شده است؟
  3. چرا سرمای کولرگازی با دمایی که تنظیم کردید تطابق ندارد؟
  4. چرا کولرگازی باد گرم نمی‌دهد؟
  5. چرا فن موتور و چراغ‌های یونیت داخلی کولر گازی روشن است ولی دستگاه کار نمی‌کند. علت چیست؟
  6. چرا سیستم خاموش است، ولی دستگاه بیرونی کولر گازی هنوز کار می‌کند؟
  7. چرا وزش باد خنک نیست و ترموستات به هیج وجه عمل نمی‌کند؟




جهت پاسخ به سوالات بالا می‌بایست به عواملی که سبب سرمایش ضعیف و یا عدم سرمایش می‌گردد آگاه بود. این عوامل عبارتند از موارد زیر اما در صورتیکه مشکل کولرگازی شما برطرف نشد کافیست برای تعمیر کولر گازی ال جی خود به ما اطلاع دهید:

  • فیلتر هوا

فیلتر هوا وظیفه‌ی جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به اواپراتور دستگاه را دارد و اگر توسط ذرات معلق مسدود گردد، جریان هوا از کویل اواپراتور عبور می‌کند و در نتیجه نمی‌تواند محیط را خنک کند. جهت رفع این مشکل می‌توان فیلتر‌ها را از دستگاه جدا و اقدام به شستشوی آن نمود.

  • کندانسور

وظیفه کندانسور انتقال گرمای جذب شده از محیط داخل و انتقال گرمای گاز کمپرسور به محیط بیرون می‌باشد، و اگر اختلالی در سیستم کندانسور به وجود آید سبب می‌گردد سرمایش مناسبی در دستگاه داخلی نداشته باشیم.

  • خرابی کمپرسور

در واقع کمپرسور قلب سیکل تبرید است و اگر به هر علتی دچار خرابی گردد، به هیچ عنوان کولر گازی سرمایشی نخواهد داشت.

  • ترمیستور یا همان سنسور تشخیص دما

سابقا جهت فرمان به کولر گازی از ترموستات استفاده می‌شد،  ولی با پیشرفت علم و تولید انواع سنسو‌رها، ترمیستور که یک نوع سنسور حرارتی است، وظیفه کنترل دمای محیط را بر عهده دارد و اگر مقاومت آن دچار مشکل گردد، سبب اختلال در کار کولر گازی می‌گردد.

  • برد اصلی

تمامی فرمان‌ها در کولر گازی بر عهده‌ی برد می‌باشد. اگر برد دستگاه به هر علت دچار خرابی و یا آسیب گردد سبب می‌شود که کولر گازی نتواند به درستی کار کند.

  • خازن

وظیفه‌ی ایجاد گشتاور اولیه جهت راه اندازی کمپرسور بر عهده‌ی خازن می‌باشد. اگر خازن دچار آسیب و یا خرابی گردد، نمی‌تواند کمپرسور را راه اندازی نماید.

  • موتور فن بیرونی

موتور فن بیرونی وظیفه‌ی به حرکت درآوردن پروانه فن جهت انتقال گرمای کویل کندانسور را دارد. اگر به هر دلیلی دچار ایراد گردد، سبب اختلال جریان هوای عبوری از کویل کندانسور می‌گردد و در نتیجه سرمایش یا افت خواهد کرد و یا با عدم سرمایش روبرو خواهیم شد.

  • موتور فن داخلی

موتور فن داخلی وظیفه به حرکت در آوردن بلوور فن جهت انتقال گرمای محیط به اواپراتور را دارد. اگر به هر دلیلی دچار ایراد گردد، سبب اختلال جریان هوای عبوری از کویل اواپراتور می‌گردد و در نتیجه سرمایش یا افت خواهد کرد و یا با عدم سرمایش روبرو خواهیم شد.

  • اواپراتور

اواپراتور یکی از چهار قسمت اصلی کولر گازی است و وظیفه‌ی آن جذب حرارت از محیط داخل است. در صورت ایراد در آن، جذب حرارتی صورت نخواهد گرفت و در نتیجه سرمایش افت خواهد نمود.

  • مبرد

مبرد (Refrigerant) ماده ای است که با جذب حرارت در محیط، خود تبخیر شده و آن جا را خنک می کند. در سیکل کولر گازی مبرد، سیال عامل سیکل بوده و با تبخیر و تقطیر تناوبی، به ترتیب حرارت را جذب و دفع می‌کند. حال به هر شکلی در دستگاه مبرد وجود نداشته باشد با عدم سرمایش روبرو می‌شویم.

جهت رفع ایرادات ناشی از کثیفی فیلتر و کثیفی کویل مبدل کندانسور می‌توان با قطع برق اصلی اقدام به سرویس کرد.

پس در صورت ایراد در هر یک از موارد نام برده شده و ایجاد مشکل در سایر عوامل می‌بایست جهت حل آن درخواست تعمیرات کولر گازی ال جی خود را ثبت کنید تا به صحیح‌ترین شکل آن تعمیرات برایتان انجام شود. شما را با نحوه‌ی فعال‌سازی حالت گرمایش کولرگازی در فصل زمستان نیز آشنا می‌کند. 

 

چه موقع کولر گازی اسپیلت ال جی به تعمیر نیاز دارد ؟

  • زمانی که کولر گازی اسپیلت ال جی دارای سر و صدای غیر عادی می باشد.
  • زمانی که دستگاه هوای خنک پرتاب نمی کند.
  • زمانی که دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می شود.
  • زمانی که پنل داخلی آب ریزی دارد.
  • زمانی که کولر گازی یخ زده است.
  • زمانی که دستگاه روشن نمی شود.
  • زمانی که کولر گازی گرم نمی کند.
  • زمانی که برد الکترونیکی دستگاه خراب شده است.
  • زمانی که کمپرسور دستگاه کار نمی کند.
  • زمانی که دستگاه بوی بدی دارد.
  • زمانی که حالت swing دستگاه کار نمی کند.
  • زمانی که فیوز به صورت مداوم قطع می شود.
  • زمانی که کولر گازی اسپیلت ال جی شما نیاز به سرویس اساسی دارد.

هزینه های سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی

اگر کولر گازی ال جی شما با یکی از خطاها و یا مشکلات گفته شده در بالا روبرو شد، لازم است که هر چه سریعتر با مرکز تخصصی خدمات تعمیرات اسپلیت ال جی تماس بگیرید. به منظور تعمیر دستگاه، پس از تماس با یکی از شعب نمانیدگی مجاز تعمیرات ال جی  تهران سرویس آنلاین ایرانیان، مشاوره تلفنی ای با یکی از متخصصان شرکت، به منظور کسب اطلاعات لازم و ارائه راهنمایی انجام می گیرد. در صورتی که مشکل جدی ای وجود نداشته باشد با راهنمای متخصصان شرکت مشتری خود قادر به رفع مشکل خواهد بود. در غیر این صورت، با ثبت درخواست مشتری، تکنسین های آموزش دیده ما، ظرف حداکثر ۲ ساعت در محل حاضر شده  و به سرویس و تعمیر دستگاه اقدام خواهند کرد. لازم به ذکر است که تعمیرات، با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود. بعلاوه، همه هزینه های نصب، سرویس، تعمیرات و تعویض قطعات بر طبق مصوبه اتحادیه و البته پس از اعمال تخفیف های مورد نظر محاسبه خواهد شد.

 

 

Comments

Popular posts from this blog

نصب کولر گازی

ارورهای کولر گازی جنرال

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را چگونه برطرف کنیم ؟