تعمیر پکیج ایران رادیاتور

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور (Iran radiator water heater repair )

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران :

این مجموعه با تکیه بر دانش و اطلاعت کارشناسان متخصص و با کمک متد روز اروپا و سابقه درخشان توانسته رضایت بیشتر مشتریان را به خود جلب کند. این نمایندگی در اقصی نقاط شعبه دارد کار تعمیر پکیج ایران رادیاتور را به بهترین شکل و هزینه مناسب انجام می دهد.در بعضی از انواع پکیج‌ های ایران رادیاتور، مشکل اصلی توسط یک هشدار یا ارور مشخص می ‌شود. اما در برخی دیگر از مدل ها با علائمی مانند کم شدن آب یا سرو صدای و خاموش و روشن شدن مداوم مشکل خود را نشان می دهندفرایند تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور شامل چندین مرحله است که که یکی از آن ها به نمایش در آمدن کدهای خطای در این مدل پکیج های دیواری ایران رادیاتور است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در محل

یکی دیگر از مهم ترین خدماتی که تعمیرگاه تهران سرویس آنلاین ارائه میدهد، تعمیر پکیج ایران رادیاتور است، تمامی خدماتی که در رابطه با پکیج ایران رادیاتور توسط تکنسین های تهران سرویس انلاین انجام میشوند در محل و زیر نظر مشتریان گرامی است.ارائه خدمات و تعمیر پکیج در محل از صرف هزینه های اضافی پیشگیری کرده و وقت کمتری نیز از مشتریان میگیرد.

هزینه تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور هم چون سایر برندهای پکیج در ایران، با توجه به پارامترهای متعددی تعیین می گردد. اما قطعا نحوه ارائه خدمات (تعمیر پکیج در محل) جزء پارامترهایی است که در نهایت به رضایت و امنیت خاطر مشتریان به واسطه عدم نیاز به حمل و نقل پکیج تا تعمیرگاه، ختم می شود.
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران به عنوان یکی از اصلی ترین قطب های تقاضا برای تعمیر لوازم خانگی عمدتا بر اساس پارامترهای متعددی قیمت گذاری می شود. کیفیت خدمات از یک سو و میزان حرفه ای بودن تکنسین تعمیرات پکیج ایران رادیاتور از سویی دیگر، نقش بسیار مهمی در روند قیمت گذاری تعمیرات پکیج خواهند داشت.
هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در مرکز تعمیرات تهران سرویس آنلاین بر اساس اصل منصفانه بودن قیمت ها و همینطور با توجه به تعرفه های تعیین شده و مصوب تعریف می شود. هر یک از مشتریانی که متقاضی دریافت خدمات تعمیرات هستند، بدون هیچ محدودیتی امکان دریافت مشاوره آنلاین در خصوص کیفیت خدمات و هزینه تعمیرات از کارشناسان تهران سرویس آنلاین را خواهند داشت.

خدماتی که تهران سرویس آنلاین در زمینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور ارائه میدهد

  • چکاب کلی پکیج ایران رادیاتور
  • عیب یابی پکیج ایران رادیاتور
  • شستشوی پکیج ایران رادیاتور
  • هواگیری پکیج ایران رادیاتور
  • رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور
  • تعویض قطعات معیوب با قطعات اصلی (در صورت لزوم)

مشکلات رایج در پکیج ایران رادیاتور

 خاموش شدن پکیج چیست؟

در هنگام روشن نشدن در دستگاه پکیج عوامل زیادی وجود دارد، مانند: خراب شدن مشعل دستگاه، خوب کار نکردن شمعک و تنظیم نبودن فشار دستگاه و گرفتن لوله ها، با تماس گرفتن با افراد ماهر تعمیرکار می تواند با رسوب گیری دستگاه مشکل را برطرف کرد، برای رسوب گیری و تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با تکنسین های ما تماس بگیرید.
داغ بودن آب پکیج از مشکلات ترموستات است که به خوبی عمل نکرده، که با تعویض این قطعه می تواند عیب دستگاه را برطرف کرد.
هواگیری دستگاه پکیج به منظور خروج هوای اضافی است که از مشکلات رایج و شایعی است، برای بر طرف کردن این عیب در ابتدا باید دستگاه را خاموش کرده و شیر هواگیری را باز کرده و برای چند دقیقه باز نگه دارید که هوای آن خارج بشود و در اخر و تمام شدن هواگیری فشار دستگاه را کنترل کرده که پایین آمده و به راحتی می توانید کار هواگیری را خودتان انجام بدهید.

علت نوسانات آبگرم مصرفی چیست؟

زمانی که فشار آبگرم مصرفی بیش از حد زیاد یا کم میشود ممکن است پکیج دارای مشکلات مختلفی باشد، ایراد و خرابی در شیر سه راه دو مبدله، زیاد شدن ارتفاع شعله، کاهش فشار آب ساختمان، پمپ نامناسب ساختمان، کاهش دقت قطعه ntc از مهم ترین دلایل نوسانات آبگرم مصرفی پکیج هستند.
برای بر طرف کردن این مسئله ارتفاع شعله پکیج را به وسیله مانومتر دیجیتالی تنظیم کنید، پمپ آب ساختمان را تعمیر کنید، مغزی شیر سه راهه را تعمیر کنید و از پمپ آبرسانی استفاده کنید.

علت کاهش فشار آب در مدار گرمایشی چیست؟

زمانی که در مدار گرمایش نشتی یا هوا وجود داشته باشد، فشار آب نیز کاهش پیدا میکند، برای بر طرف کردن افت فشار آب در مدار گرمایش سیستم گرمایش و مدارها را هوا گیری کرده و نشتی آن ها را بر طرف کنید.

علت کار نکردن پمپ پکیج ایران رادیاتور چیست؟

زمانی که پمپ پکیج ایران رادیاتور گیرپاژ است یا برق به آن نرسد پمپ پکیج از کار می افتد، خرابی برد الکترونیکی از دیگر دلایل کار نکردن پکیج محسوب میشود.
برای بر طرف کردن این مشکل پمپ پکیج را تعویض کرده، مدار برقی را بررسی کنید و از سلامت آن مطمئن شوید، در صورتی که برد الکترونیکی دچار ایراد و خرابی باشد لازم است توسط تکنسین بررسی، تعمیر و در صورت نیاز تعویض شود.

علت کار نکردن سیستم گرمایشی مدار پکیج ایران رادیاتور چیست؟

خراب شدن یا گیر کردن فلوسوئیچ، باز ماندن سوپاپ بای پس تک مبدل، ایراد و خرابی در پمپ تک مبدل و ایراد در شیر سه راهی دو مبدله از مهم ترین دلایل کار نکردن سیستم گرمایشی پکیج محسوب میشود.
برای بر طرف کردن این مشکل باید فلوسوئیچ خراب را تعویض کرده، پمپ تک مبدله را تعمیر و در صورت نیاز عوض کنید و مغزی شیر سه راهی را نیز بررسی کرده و تعویض کنید.

علت خاموش شدن مشعل با باز کردن شیر آبگرم چیست؟

ایراد و خرابی فلوسوئیچ آب مصرفی و وجود هوا در مبدل ثانویه از مهم ترین دلایل خاموش شدن مشعل هستند، برای برطرف کردن این مشکل پیشنهاد میکنیم که مبدل را هواگیری کرده و فلوسوئیچ آب مصرفی را تعویض کنید.

علت وصل نشدن پرشر دود با روشن بودن فن چیست؟

عدم اتصال لوله های پرشر دود و خرابی پرشر سوئیچ دود از دلایل بروز این مشکل در پکیج ایران رادیاتور هستند، لوله های پرشر دود را به درستی وصل کرده و پرشر سوئیچ دود را تعویض کنید.

علت انفجاری روشن شدن پکیج ایران رادیاتور چیست؟

عدم تنظیم فاصله الکترود جرقه زن و مشعل، استفاده از قطعات گاز شهری بجای گاز مایع، انسداد سوراخ های مشعل در اطراف جرقه زن، عدم تنظیم فشار گاز، ضعف جرقه و خرابی دودکش از مهم ترین دلایل انفجاری روشن شدن پکیج محسوب میشود.
برای برطرف کردن این مشکل فاصله الکترود جرقه زن و مشعل را تنظیم کنید، از دودکش دو جداره استفاده کنید، سوراخ های مشعل اطراف جرقه زن را باز کنید، ترانس جرقه را تعویض کنید.

ارور های پکیج ایران رادیاتور L, K

  1. دلیل بروز ارور E1 بر روی پکیج ایران رادیاتور ایراد و خرابی قطعه پرشر سوئیچ می‌باشد، معمولاً زمانی که فشار آب خیلی کم باشد این ارور نمایش داده میشود که باید رفع آن را به تکنسینی بسپارید تا آن را تعمیر و در صورت نیاز تعویض کند.
  2. علت ارور E2 در پکیج ایران رادیاتور عدم ایجاد شعله پکیج میباشد.
  3. نشت دود از دودکش است موجب نمایش ارور E10 میشود، هنگام مشاهده این ارور روی پکیج ایران رادیاتورتان دود کش را بررسی کرده و از سلامت آن مطمئن باشید.
  4. ایراد و خرابی در برد پکیج ایران رادیاتور موجب نمایش ارورهای E12, E39، E99 می شود.
  5. زمانی که پرشر کار کند ولی فن از کار افتاده باشد ارور E50 روی صفحه نمایش پکیج ایران رادیاتور نمایان میشود، تعمیر فن را به تکنسین های تهران سرویس انلاین سپرده و در صورت نیاز تعویض کنید.
  6. زمانی که فن کار کند ولی پرشر از کار افتاده باشد ارور E51 روی صفحه نمایش، نشان داده میشود.
  7. هنگامی که شعله پکیج خراب باشد و دمای پکیج به 105 درجه سانتی گراد رسیده باشد و هنگامی که پمپ پکیج ایران رادیاتور دچار ایراد و خرابی شده باشد، ارور E81 روی پکیج نمایان میشود.
  8. این ارور پکیج ایران رادیاتور از طریق رسوب گیری پکیج بر طرف خواهد شد.
  9. زمانی که پکیج بیشتر از حد مجاز گرم شود ارور E88 روی پکیج نمایان میشود.

ارور های پکیج ایران رادیاتور مدل M, E, MB, Eco

  1. زمانی که پرشر سوئیچ روشن است و فن کار نمیکند، ارور 70،60،40 روی صفحه نمایش پکیج ایران رادیاتور نمایش داده میشود، برای بر طرف کردن این ارورها لازم است که تکنسین فن را بررسی و تعمیر کرده و در صورت نیاز تعویض کند.
  2. زمانی که فن روشن است ولی پرشر خراب شده و کار نمی کند چراغ های 80، 60 40 با هم روشن می شوند.
  3. هنگامی که سیم های مرتبط با برد اصلی پکیج قطع شوند چراغ 30 روشن میشود، که باید توسط تعمیرکار بررسی شده و در صورت نیاز آن را تعویض یا تعمیر کنید.
  4. در صورتی که دود کش پکیج ایران رادیاتور مشکل داشته باشد ارور 40 80 روی صفحه نمایشگر پکیج ظاهر میشود، پس از مشاهده این ارور دودکش را بررسی کنید که مسدود نشده باشد.
  5. هنگامی که سنسور ) NTC ان تی سی) پکیج ایران رادیاتور دچار ایراد و خرابی شود، ارور 50 60 70 روی صفحه نمایان میشود که باید این سنسور توسط تکنسین تعویض شود.
  6. ایراد و خرابی پرشر سوئیچ و کم بودن فشار آب باعث نمایش ارور 40 70 میشود.
  7. زمانی که شعله تشکیل نمیشود، جرقه زن پکیج خراب است یا گاز قطع میشود ارور 70 80 روی پکیج ایران رادیاتور نمایش داده میشود که با تعمیر رفع خواهد شد.
  8. در صورتی که دمای مدار گرمایش افزایش پیدا کند، بیشتر از 89 درجه سانتی گراد و کمتر از 105 درجه سانتی گراد باشد ارور 70 روی پکیج نمایش داده میشود.
  9. زمانی که پمپ پکیج ایران رادیاتور خراب شده و یا شعله مشکل دارد و دمای پکیج به 105 درجه سانتیگراد رسیده است ارور 80 روی پکیج نمایش داده میشود.

چه زمانی باید برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور اقدام کرد؟

یکی از متداول‌ترین مشکلات تأسیساتی که افراد در خانه‌ها و آپارتمان‌ها با آن روبه‌رو می‌شوند ازکارافتادن پکیج می‌باشد. این اشکال ممکن است صرفاً به دلیل خاموش شدن شعله و یا ازکارافتادن ترموکوپل که وضعیت خطرناکی است اتفاق بیفتد.
اما تشخیص این وضعیت‌ها فقط توسط تعمیرکاران حرفه‌ای امکان‌پذیر است. درصورتی‌که نسبت به تعمیر پکیج ایران رادیاتور سهل‌انگاری کنید احتمال بروز وضعیت‌های خطرناکی وجود دارد. حتی ممکن است خطراتی مثل گازگرفتگی جان شمارا تهدید کند.
از مهم‌ترین سرویس‌هایی که پکیج ایران رادیاتور به آن نیاز دارد می‌توان به هواگیری پکیج، شستشوی پکیج، اسید شویی پکیج، گرم نشدن آب پکیج، عیب‌یابی کد خطای پکیج و… اشاره کرد.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران:

نمایندگی تهران سرویس آنلاین در شمال تهران با شماره تماس 02122669196 به صورت 24 ساعته و انلاین پاسخگوی مشتریان عزیز خواهد بود .ضمانت 6 ماه خدمات و اصالت کالا تنها با تهران سرویس آنلاین.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در مرکز تهران :

مناطق مرکزی شهر تهران در صورت تمایل به استفاده از خدمات تهران سرویس آنلاین کافیست با شماره تماس 66593368 تماس حاصل نمایند .

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران :

نمایندگی تهران سرویس آنلاین در شرق تهران همواره در تلاش است ، در کمترین زمان ممکن نیروی متخصص را اعزام و مشکل را برطرف نمایند. 77241505 شماره تماس نمایندگی تهران سرویس آنلاین در شرق تهران است.

تعمیر پکیج ایران ردایاتور در غرب تهران :

برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط متخصصان تهران سرویس آنلاین در غرب تهران کافیست با شعبه غرب ما با شماره تلفن 44284743 تماس حاصل نمایید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در جنوب تهران :

نمایندگی تهران سرویس آنلاین در جنوب تهران واقع در میدان الغدیر به سراسر مناطق جنوبی تهران در کمتر از یک ساعت خدمات رسانی خواهد کرد. کافیست با شماره تماس 55795334 تماس حاصل نمایید

Comments

Popular posts from this blog

نصب کولر گازی

ارورهای کولر گازی جنرال

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را چگونه برطرف کنیم ؟