تعمیر پکیج بوتان

 

تعمیر پکیج بوتان (butane Repair gas boliler ) امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های بوتان می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج بوتان شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط ابتدا عیب یابی پکیج بوتان انجام شود و سپس تعمیر پکیج بوتان. در ادامه تهران سرویس آنلاین قصد دارد به صورت کامل آموزش عیب یابی پکیج بوتان و تعمیرات آن را برای شما توضیح دهد با ما همراه باشید.

هزینه تعمیر پکیج بوتان چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه‌ تعمیر پکیج بوتان و سایر برندها بسته به نوع خدمات مورد نیاز شما و عوامل متعدد دیگر از جمله هزینه‌ مربوط به ایرادات جزئی‌تر شامل هواگیری پکیج، تشخیص علت روشن نشدن پکیج بوتان، نیاز به سرویس دوره‌ای پکیج، تعویض و یا تعمیر قطعات در صورت نیاز ، هواگیری و اسیدشویی متفاوت است.

ولی به طور کلی برای مطلع شدن از قیمت تعمیر پکیج بوتان، سرویس پکیج بوتان و مواردی مثل نصب رسوب گیر پکیج  باید در حین سفارش جزئیات پکیج خود را ذکر کنید تا تعمیرکار به درستی قیمت مناسبی برآورد نماید.

 در مورد هزینه تعمیر پکیج بوتان، در نظر داشته باشید که اگر در حین تعمیر پکیج بوتان، تعمیرکار تشخیص دهد که باید قطعه‌ای تعویض شود، هزینه خرید قطعه و هزینه‌ ایاب و ذهاب نیز به هزینه‌ تعمیرات اضافه می‌گردد.

تعمیرات پکیج بوتان شامل چه مدلهایی می‌شود؟

تعمیرات پکیج بوتان در "خدمت از ما" شامل تمام مدل‌های آن می شود، اما قبل از اینکه به دلایل و رفع معایب پکیج بوتان بپردازیم، بهتر است که انواع مدل‌های آن را بشناسیم زیرا برای هر نوع پکیج ارورها و عیب های مختلفی وجود دارد و با توجه به مدل پکیج می‌توانیم به رفع ارورها و تعمیر پکیج بوتان بپردازیم. مدل های پکیج بوتان شامل موارد زیر است.

  • تعمیر پکیج بوتان مدل روما
  • تعمیر پکیج بوتان مدل cv424s
  • تعمیر پکیج بوتان calda venezia
  • تعمیر پکیج بوتان پرلا پرو
  • تعمیر پکیج بوتان پاویا
  • تعمیرات پکیج بوتان ورونا
  • تعمیرات پکیج بوتان مدل پارما
  • تعمیرات پکیج بوتان بنسر پرو

آموزش عیب یابی پکیج بوتان

در این بخش می‌خواهیم عیب یابی پکیج بوتان را برای شما به صورت کامل توضیح دهیم.
در برخی موارد پکیج شما با مشکلاتی از جمله گرم نشدن آب، خاموش و روشن شدن مداوم، روشن شدن به صورت انفجاری و … رو به رو می‌شود که در این حالت باید عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان انجام شود.

  • خاموش شدن مدام پکیج بوتان

در عیب یابی پکیج بوتان زمانی که مشکل پکیج شما خاموش شدن مدام پکیج است مشکلات متفاوتی وجود دارد.
در برخی موارد مشکل از برد دستگاه می‌باشد که باید به کمک نیروهای متخصص آن را تعمیر کنید.
علت خاموش شدن پکیج می‌تواند کم بودن فشار آب یا گاز هم باشد که با تنظیم فشار مشکل برطرف خواهد شد.

  • سر و صدای پکیج بوتان

سر و صدای پکیج هم یکی از عیب‌هایی است که در اکثر مواقع باید عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان برای آن انجام شود.
از مجموع علت‌های که باعث بروز سر و صدا در پکیج می‌شوند هوا گرفتن پکیج و یا رسوب گرفتن آن می‌باشد که در این صورت باید رسوب گیری و هواگیری پکیج بوتان انجام شود.

  • انفجاری روشن شدن پکیج بوتان

دلایل مختلفی باعث بروز این اتفاق می‌شوند که در ادامه نام برده خواهد شد.
در عیب یابی پکیج بوتان زمانی که مشکل آن انفجاری روشن شدن پکیج است، تنظیم نبودن میزان گاز ورودی یکی از علت‌های آن است که با تنظیم کردن آن می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.
یکی دیگر از مواردی که باعث بروز این مشکل شده است تنظیم نبودن فاصله بین مشعل و الکترود جرقه زن الکتریکی می‌باشد.
دیگر علت‌های آن می‌تواند مسدود بودن دود کش و یا خرابی سوراخ‌های اطراف جرقه زن باشد.

  • بالا رفتن دمای آب خروجی پکیج

در این صورت که دمای آب بالا می‌رود باید به چند نکته مهم توجه شود که یکی از آن‌ها توجه به میزان گاز ورودی پکیج است.
از دیگر علت‌های آن می‌تواند کم بودن فشار آب باشد.
یکی دیگر از علت‌های بالا رفتن دمای پکیج بوتان گرفتگی مسیر ورودی و خروجی آب پکیج می‌باشد.

  • روشن نشدن پکیج بوتان

برای عیب یابی پکیج بوتان در صورتی که روشن نمی‌شود باید ابتدا گاز ورودی بررسی شود چرا که در این حالت مشکل اصلی پکیج، گاز پکیج است.
در اولین مرحله باید شیلنگ گاز را بررسی کنید و مطمئن شوید که وصل است و گاز هم قطع نیست.
در مرحله بعد گاز را بررسی کنید چرا که ممکن است هوا درون لوله گاز باشد.
در برخی موارد هم این امکان وجود دارد که علت روشن نشدن پکیج فشار بالای گاز باشد که در این صورت باید تنظیم شود برای تنظیم آن بهتر است با اداره گاز تماس بگیرید.

تعمیر پکیج بوتان بصرفه است یا خرید پکیج بوتان؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا پکیج بوتان ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان فدک تهویه با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر پکیج بوتان شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیرات پکیج بوتان ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه پکیج دیواری نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض پکیج بوتان به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تعمیرکار پکیج بوتان:

تعمیرکاران پکیج بوتان تهران سرویس آنلاین با داشتن مدرک فنی از مراکز معتبر و با سابقه بیش از 7 سال در ارائه خدمات به مشتریان عزیز در سراسر تهران و با 5 شعبه فعال در تمام طول شبانه روز در حال خدمت رسانی و رفع مشکل شما عزیزان هستند.عمیرکاران پکیج بوتان تهران سرویس آنلاین با اخلاق حرفه ای و رعایت پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت در مجموعه هستند.

تعمیر پکیج بوتان در شمال تهران:

عزیزان ساکن در شمال شهر تهران میتوانند با تماس با شماره تلفن 22669196 نست به ثبت درخواست خود اقدام نمانید ، تا تکنسین پکیج تهران سروبس آنلاین در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر شده و اقدام به تعمیر پکیج شما عزیزان نماید.

تعمیر پکیج بوتان در مرکز تهران :

مناطق مرکزی شهر تهران در صورت تمایل به استفاده از خدمات تهران سرویس آنلاین کافیست با شماره تماس 66593368 تماس حاصل نمایند .

تعمیر پکیج بوتان در شرق تهران :

نمایندگی تهران سرویس آنلاین در شرق تهران همواره در تلاش است ، در کمترین زمان ممکن نیروی متخصص را اعزام و مشکل را برطرف نمایند. 77241505 شماره تماس نمایندگی تهران سرویس آنلاین در شرق تهران است.

تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران :

برای تعمیر پکیج بوتان توسط متخصصان تهران سرویس آنلاین در غرب تهران کافیست با شعبه غرب ما با شماره تلفن 44284743 تماس حاصل نمایید.

تعمیر پکیج بوتان در جنوب تهران :

نمایندگی تهران سرویس آنلاین در جنوب تهران واقع در میدان الغدیر به سراسر مناطق جنوبی تهران در کمتر از یک ساعت خدمات رسانی خواهد کرد. کافیست با شماره تماس 55795334 تماس حاصل نمایید.

ضمانت 6 ماه تعمیر پکیج بوتان:

گروه پشتیبانی تهران سرویس آنلاین از زمان ثبت درخواست تا پایان کار در کنار شما مشتریان عزیز خواهد بود ، تمامی خدمات این مجموعه دارای 6 ماه ضمانت بوده و در صورت بروز مشکل تنها با تماس با پشتیبانی این شرکت خدمات خود را پیگیری نمایید.
در نظر داشته باشید پس از دریافت اولین خدمت از تهران سرویس آنلاین و دریافت پیامک کد اشتراک تمامی خدمات دریافتی شما از این مجموعه دارای 10 % تخفیف ویزه باشگاه مشتریان خواهد بود.

انواع مدل‌های پکیج بوتان

پکیج به نوعی سیستم سرمایشی گرمایشی گفته می‌شود که امروزه بسیار پرطرفدار و محبوب است.
برای عیب یابی پکیج بوتان ابتدا باید مدل آن را شناسایی کرده و سپس عیب یابی آن را انجام دهید چرا که با توجه به مدل پکیج ارورهای آن را می‌توان برطرف کرد.

 

انواع مدل‌های پکیج بوتان

  1. پکیج بوتان مدل Verona
  2. پکیج بوتان مدل Perla pro
  3. پکیج بوتان مدل Optima
  4. پکیج بوتان مدل Calda venizia
  5. پکیج بوتان مدل Benessere pro
  6. پکیج بوتان مدل Parma
  7. پکیج بوتان مدل Nuova acqua
  8. پکیج بوتان مدلCV 424

این مدل پکیج‌های بوتان دارای پسوندهای هستند که این پسوندها برای این استفاده می‌شوند که به شما بگویند که پکیج فن دار یا بدون فن است.
در صورتی که پسوند مدل پکیج شما از کلمه S استفاده شد باید بدانید که پکیج فن دار است و اگر پسوند i باشد پکیج بدون فن است برای مثال CV 424S یک مدل پکیج بوتان فن دار است و CV424i بدون فن است

Comments

Popular posts from this blog

نصب کولر گازی

ارورهای کولر گازی جنرال

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را چگونه برطرف کنیم ؟