تعمیر داکت اسپلیت با کمترین قیمت در تهران

 

تعمیر داکت اسپلیت (Duct split repair) یکی از بهترین سیستم های تهویه که تا به امروز توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد ، داکت اسپلیت است . در مجموعه تهران سرویس آنلاین تمامی خدمات داکت اسپلیت اعم از تعمیرات داکت اسپلیت ، سرویس و نصب این سیستم تهویه با ضمانت 6 ماه در سراسر پایتخت در حال ارائه به مشتریان عزیز میباشد.

تعمیر داکت اسپلیت


 تعمیر داکت اسپلیت در تهران :

با آغاز فصول مختلف سال، استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب حس خواهد شد. به تازگی افراد مختلف برای ایجاد سیستم گرمایشی و سرمایشی منزل یا محل کار خود، به استفاده از داکت اسپلیت‌ها روی آوردند و از آنها برای این منظور استفاده می‌کنند. میزان سرمایش و گرمایش ایجاد شده توسط داکت اسپلیت‌ها نسبت به سایر سیستم‌های دیگر سرمایشی و گرمایشی مناسب‌تر خواهد بود، زیرا به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توان سرمایش و گرمایش منزل یا محل کار خود را به بهترین نحو تامین کرد. این دستگاه تقریبا شبیه اسپلیت‌های معمولی عمل می‌کند و باید به طور دوره‌ای توسط تعمیرکار داکت اسپلیت سرویس و تعمیر شوند تا در نهایت ایجاد خرابی در آنها به حداقل رسیده و از تعمیر آنها جلوگیری شود. به همین دلیل سرویس داکت اسپلیت‌ها را باید جدی بگیرید تا دیگر نیاز به تعمیر داکت اسپلیت‌ ها نباشد.

نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت :

 تعمیر داکت اسپلیت :

در صورت وجود عیب در دستگاه و عدم توانایی شما در حل مسئله، باید این کار را به متخصصان حرفه‌ای و تعمیر کار داکت اسپیلیت کاربلد بسپارید. معمولا بخش‌های هواساز و کندانسور داکت اسپلیت نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند که توسط افراد حرفه‌ای و متخصص این بخش‌ها به راحتی قابل تعمیر هستند. کندانسور یا همان یونیت خارجی داکت اسپلیت‌ها شامل لوله‌کشی، کمپرسور و غیره می‌باشد و همچنین هواساز یا همان یونیت داخلی نیز شامل فن، فیلتر، برد اصلی و غیره می‌باشد که در زمان تعمیر باید همه آنها یک به یک توسط تعمیرکار داکت اسپلیت بررسی و آزمایش شوند.

تیم تخصصی و حرفه ای مجموعه تهران سرویس آنلاین با بهره گیری از 70 تعمیرکار داکت اسپلیت مجرب و حرفه ای و با داشتن بیش از 15 سال سابقه در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا در این شرایط بد اقتصادی با هزینه مقرون به صرفه و طبق تعرفه و همچنین در کمترین زمان ممکن مشکلات دستگاه داکت اسپلیت شما را بر طرف نماید.

تعمیر و نگهداری منظم داکت اسپلیت برای سالم ماندن و طول عمر دستگاه داکت اسپلیت شما بسیار حیاتی است. به ویژه در کشورهای گرم و در برخی نقاط مرطوب مانند ایران . نگهداری تعمیر داکت اسپیلیت یک انتخاب نیست این یک ضرورت است. نادیده گرفتن تعمیر و نگهداری سیستم داکت اسپلیت ممکن است باعث خرابی دستگاه شما شود تمام تلاش ما در مجموعه سانتیگراد کمتر شدن هزینه تمام شده برای شما خواهد بود .تعمیرکار داکت اسپلیت و متخصص ما فقط در صورتی که قطعه ای به کلی معیوب شده و دیگر قابل تعمیر نباشد اقدام به تعویض آن میکنند و همچنین تمامی قطعات تعویضی، اصلی و از با کیفیت ترین قطعات بازار می باشند .

مشکلات متداول در تعمیر داکت اسپیلیت :

 

  • داکت اسپلیت محیط را خنک نمی‌کند.

علل مختلفی برای خنک نکردن محیط توسط داکت اسپلیت وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به اختلال در کمپرسور، نشت در لوله مسی، سوختن قطعات موجود در برد، تخلیه گاز، کثیف شدن فیلترها، خرابی در ترموستات، قرارگیری یونیت خارجی در معرض آفتاب، خرابی فن و عدم سرویس در بلند مدت اشاره کرد. همان طور که متوجه شدید، به دلیل وجود علت های مختلف، احتمالا بررسی و رفع عیب آن توسط شما امکان‌پذیر نیست. اگر هر یک از موارد یاد شده به طور واضح و مشخصی قابل مشاهده بود، در صورتی که خودتان توانایی رفع آن را دارید در اسرع وقت اقدام کنید تا دستگاه دچار آسیب شدیدتری نشود ولی اگر این توانایی را در خود نمی‌بینید حتما از طریق تماس با کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را دریافت کرده و کار را به تعمیرکار داکت اسپلیت زبده ما بسپارید.

  • داکت اسپلیت سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند.

یکی از علل این امر می‌تواند شل بودن پیچ‌و‌مهره‌ها باشد که معمولا با سفت کردن آنها این مشکل برطرف می‌شود. همچنین برخورد فن با سیم یا بخش دیگر نیز می‌تواند یکی دیگر از علل این مسئله باشد که با کنار کشیدن آن بخش می‌تواند این موضوع را نیز حل کرد.

  • خروجی هوای داکت اسپلیت یخ می‌زند.

اگر فن خراب باشد، باد سرد تولید شده را به بیرون منتقل نمی‌کند و همین امر باعث می‌شود تا هوای خنک در همان بخش ثابت باقی‌مانده و باعث یخ‌زدگی بخش خروجی هوای سرد تولید شده شود. در این حالت باید فن را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض نمود. اگر این کار توسط شما مقدور نباشد، باید این کار را به متخصصان و تعمیر کار داکت اسپلیت کاربلد و حرفه‌ای بسپارید تا در اسرع وقت این ایراد را بر طرف کنند.

برندهای تحت پوشش تهران سرویس آنلاین برای تعمیر داکت اسپلیت

تهران سرویس آنلاین مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در تهران می‌باشد که نمایندگی تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در انواع برندهای مختلف را دارد.

از مجموع برندهای داکت اسپلیت تحت پوشش زرین سرویس می‌توان به:

ال جی

سامسونگ

هیتاچی

میدیا

پاناسونیک

اوجنرال

گری

جنرال

توشیبا

بوش

دایکین

پاناسونیک

هایسنس

و … اشاره کرد.

در صورتی که نام برند داکت اسپلیت شما بین برندهای نام برده شده نبود اصلا نگران نباشید چرا که متخصصان ما قادر به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت‌ها در همه برندهای مختلف می‌باشند.

قیمت تعمیر داکت اسپلیت

درباره هزینه تعمیر و سرویس داکت اسپلیت باید بگویم که برای هر کدام از این خدمات هزینه متفاوتی در نظر گرفته می‌شود.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت برای هر قسمت با قسمت دیگر متفاوت است و به دلیل نوسانات هزینه‌ها، نمی‌توان قیمت دقیقی را در سایت قرار داد.

هزینه سرویس داکت اسپلیت هم وابسته به نوع سرویس تعیین می‌شود.

در صورتی که می‌خواهید به صورت دقیق هزینه تعمیر و سرویس داکت اسپلیت را داشته باشید با ما تماس بگیرید.

شارژ گاز داکت اسپیلت

یکی از اقدامات مهم در نگهداری از داکت اسپلیت و حتی کولرگازی، شارژ گاز این دستگاه ها است. باید بدانید که عدم انجام این عملیات در زمان مناسب و کار کردن داکت اسپلیت بدون گاز به مدت طولانی، می تواند .زمینه ساز بروز مشکلات جدی در این محصول باشد. همچنین اگر اسپلیت را به تازگی خریداری کرده و برای اولین بار قصد استفاده از آن را دارید، باید آن را شارژ کنید.

گاهی هم ممکن است گاز فریون پیش از موعد تمام شده و نیاز به گاز اضافی باشد. شارژ گاز داکت اسپیلت ، در حوزه ی اقدامات تعمیرات داکت اسپلیت قرار دارد و ظرائف و حساسیت هایی دارد که تنها تکنسین های مجرب این حوزه قادر به رعایت کردن آنها می باشند. همکاران ما در نمایندگی اسپلیت مرکز فدک تهویه، ضمن مراجعه به محل مورد نظر کاربران،. تجهیزات مورد نیاز از جمله کپسول های گاز را به محل برده و اقدام به شارژ گاز داکت اسپلیت می کنند. این فرایند با توجه به شرایط، یا به صورت وزنی انجام می شود و یا به وسیله گیج مانوفیلد.

چه زمانی داکت اسپیلت خود را شارژ گاز کنیم

اندازه شارژ گاز داکت اسپیلت می بایست .هرچند وقت یکبار قبل از انکه فقدان آن سبب ساز عیب در دستگاه شود. به وسیله یک تعمیرکار,سرویسکار داکت اسپیلت یا این که تکنسین کولر گازی مقدار گیری شود تا در صورت نیاز به آن گاز زده شود .

در حالتی‌ که اندازه شارژ گاز داکت اسپیلت از حد طبیعی کمتر شود منجر می شود

  • پنل داکت اسپیلت یخ بزند
  • داکت اسپیلت باد گرم بزند
  • موتور داکت اسپیلت بسوزد
  • کمپرسور داکت اسپیلت کار نکند
  • کندانسور داکت اسپیلت صدای زیاد بدهد .


تعمیر داکت اسپلیت


نمایندگی تعمیرات داکت اسپیلت در تهران

مرکز نمایندگی تعمیرات کولر گازی تهران سرویس آنلاین آماده‌ی ارائه خدمات نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیر کولر گازی و داک اسپیلت در تهران می‌باشد. سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات کولر گازی با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده و حرفه‌ای، تعمیرات تخصصی داک اسپیلت در محل و فوری، از ویژگی‌های بارز گروه ما می‌باشد. از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی و ارائه شش ماه ضمانت به همراه خدمات پس از فروش می‌باشد. با توجه به قیمت بالای قطعات یدکی، تعمیرکاران ما در صورت امکان، قطعه‌ی معیوب را به جای تعویض تعمیر خواهند بود. حتی اگر اعتبار کارت گارانتی کولر گازی شما به اتمام رسیده است، برای دریافت مشاوره رایگان و درخواست تعمیرات داکت اسپیلت با ما تماس بگیرید. همین طور می‌توانید با تکمیل و ارسال فرم سفارش آنلاین از ۱۰٪ تخفیف ویژه برخوردار شوید.

Comments

Popular posts from this blog

نصب کولر گازی

ارورهای کولر گازی جنرال

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را چگونه برطرف کنیم ؟