تعمیر کولر گازی جنرال

 

تعمیر کولر گازی جنرال (General air conditioner repair) کولر گازی جنرال یکی از برندهای پرطرفدار و معروف می‌باشد که در بیشتر منازل یافت می‌شود. معروف بودن کولر گازی جنرال دلیل بر خراب نشدن آن نمی‌باشد. در برخی موارد کولر با مشکل روبرو می‌شود که در این حالت ابتدا باید عیب یابی کولر گازی جنرال انجام شود و سپس تعمیر کولر گازی جنرال را انجام دهید. برای انجام این کارها در منزل می‌توانید مقاله آموزش عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال را مطالعه کنید.

تعمیر کولر گازی جنرال

تعمیر کولر گازی جنرال یک کار تخصصی است که اگر قصد انجام این کار را دارید حتما باید دوره ببینید و به صورت کلی به آن تسلط داشته باشید.

چرا می‌گویم باید تسلط داشته باشید؟ چونکه اگر مسلط نیستید ممکن است به قطعات داخلی دستگاه ضربه زده و یا به صورت نادرست تعمیر کولر گازی جنرال را انجام دهید و باعث شود که به دستگاه و یا حتی خودتان آسیب جدی وارد شود.

اگر قصد تعمیر کولر گازی جنرال را دارید قبل از انجام این کار باید مقاله آموزش عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال را به صورت کامل مطالعه کنید و در صورتی که پس از آن توانایی تعمیر کولر گازی جنرال را نداشتید از مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال کمک بگیرید.

برای کمک گرفتن از تعمیرکاران حرفه ای می‌توانید هم اکنون سفارش خود را به صورت آنلاین در همین سایت ثبت کنید.

مشکلات رایج کولر گازی جنرال عبارت‌اند از:

  • کولر گازی روشن نمی‌شود.

  • کولر گازی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.

  • کولرگازی یک سره کار می‌کند.

  • کولر گازی سرما و باد خنک ندارد و یا سرمای آن کم شده است.

  • کولرگازی با صدای بلند کار می‌کند.

  • کولر گازی بوی بدی می‌دهد.

  • کویل‌ها یا لوله‌های کولر گازی یخ و یا برفک می‌زنند.

  • کولر گازی آب ریزش دارد و یا آب پرتاب می‌کند.

  • کولر گازی کد ارور نمایش می‌دهد.

  • ریموت کنترل کولر گازی کار نمی‌کند.

سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال در تهران


کلیه‌ی خدمات مربوط به نصب، راه‌اندازی، سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال در تهران، توسط تکنسین های متخصص و آموزش دیده‌ی تهران سرویس آنلاین در کمترین زمان و با کیفیت بالا انجام خواهد شد.


در صورتی که دستگاه شما روشن نمی‌شود، کنترل اسپلیت کار نمی‌کند، دستگاه باد خنک ندارد، آب از پنل داخلی دستگاه سر ریز می‌شود، صدای غیرعادی یا لرزش از کولر گازی جنرال شنیده می‌شود و … می‌توانید با ما تماس بگیرید تا اقدامات لازم برای اعزام متخصصین در محل انجام گیرد. تمامی متخصصین تعمیرکار این مجموعه در حوزه تعمیر کولر گازی در تهران آموزش دیده اند و می‌توانند تعمیرات دستگاه شما را در مدت کوتاهی به انجام برسانند.

سوالات مشتریان در باره عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال

در بیشتر مواقع برای شما سوالاتی در رابطه با عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال پیش می‌آید و مطمئنا اگر راهنمایی نداشته باشید به اینترنت مراجعه می‌کنید که در ادامه می‌خواهیم شما را به پاسخ سوالتان برسانیم.

آموزش عیب یابی و تعمیر کولر گازی جنرال

  • چرا کور گازی جنرال در حین کار صدا می‌دهد؟

اگر در ابتدا این مقاله را مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد و اما در این قسمت هم برای شما علت آن را توضیح خواهیم داد.

در اکثر مواقع مشکل اصلی از شل شدن پیچ‌های می‌باشد که با محکم کردن آن‌ها مشکل برطرف خواهد شد.

مشکل بعدی می‌تواند بر خورد پره‌های پروانه فن به قطعات دیگر کولر گازی می‌باشد.

و یا اینکه پیچ‌های کمپرسور رها شده اند و به دیواره کندانسور برخورد می‌کند که باید محکم شود.

  • علت اینکه کولر گازی جنرال باد گرم می‌زند چیست؟

اگر بخواهیم عیب یابی کولر گازی جنرال را در این حالت انجام دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

در مرحله اول گاز کولر گازی را بررسی کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی گاز دارد و اگر کم بود باید شارژ شود.

در مرحله بعدی می‌توانید به مواردی که در ابتدای همین مقاله اشاره کردیم بپردازید.

  • چرا کولر گازی به صورت ناگهانی خاموش می‌شود؟

اگر کولر گازی شما به صورت ناگهانی خاموش می‌شود باید به چند قطعه از کولر گازی توجه کنید.

مشکل کولر گازی می‌تواند خرابی کمپرسور باشد، سوختن و یا خرابی قطعات روی برد، ضعیف بودن برق و کم بودن ولتاژ ورودی، ترموستات خراب است و …

برخی از کدهای خطای کولر گازی جنرال

نام خطا

مشکل

E2-L2

اشکال در سنسور اتاق

E3-L1

اشکال در سنسور لوله

E4-L5

وضعیت غیرعادی در واحد خارجی

E5-L6

موتور فن داخلی سیگنال برگشتی به برد ندارد

E6

خطای شیر برقی

E7

خطای سنسور خارجی

E8

محافظ گرمای بالا

E9

خطا در پمپ آب

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال با گارانتی


سپردن تعمیر کولر گازی جنرال به یکی از نمایندگی های معتبر شهر تهران با گارانتی 6 ماهه، با ما همرا باشید تا از ما و کولر گازی جنرال بیشتر بدانید.

شرکت جنرال یک شرکت موفق و قوی در ساخت و طراحی انواع لوازم الکترونیکی است که در کشور آمریکا تاسیس شده ولی در چین و ژاپن مونتاژ می شود و سابقه فراوانی دارد، این کمپانی در همان سال های اول تولید با به کار گیری یک متریال عالی توانست جای خود را در بازار کولرهای گازی ثابت کند و با داشتن استاندارد های بین المللی نیاز مشتریان را کاملاً برآورده سازد.

زمانی که شرکت جنرال کولرگازی هایی را تولید کرد که در دماهای بالا در مناطق فوق العاده گرمسیر نتیجه ی خوب و مطلوبی داشت جزء پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصول شناخته شد.

کولر گازی های جنرال انواع مختلفی دارند نظیره: اسپیلت های ایستاده، دیواری، پرتابل در ظرفیت های متفاوت و متنوع موجود است.


نکات مهم برای طولانی تر شدن عمر کولر گازی جنرال و نگهداری بهتر

اولین موردی که باید در آن بسیار دقت داشته باشید سرویس کردن کولر گازی خود است که حتما باید سرویس های آن را بصورت متداول و منظم انجام دهید زیرا اگر در انجام این کار کوتاهی کنید و سرویس را انجام ندهید مشکلات بزرگتر و پر هزینه تری را متحمل می شوید و خراب شدن کولر گازی جنرال را در پی خواهد داشت.

هر چند وقت یکبار گاز کولر گازی جنرال خود را بررسی کنید و میزان شارژ را چک کنید که اگر کبود گاز داشت حتما آن را شارژ کنید تا کارایی و بازده ای آن بالا برود پس حتما بصورت سالانه بررسی کنید.

مورد دیگر که در طولانی تر شدن عمر کولر گازی جنرال نقش مهمی دارد تمیز کرد و زدودن آلودگی ها از کندانسور کولر گازی جنرال است زیرا در فضای بیرونی قرار دارد و گرد و غبار و خاک زیادی وارد آن میشود و گردش هوای آن را با اختلال مواجه می کند و نمیتواند کارش را بخوبی انجام دهد.

از دیگر نکاتی که باید در هنگام استفاده از کولر گازی جنرال توجه داشته باشید این است که زمانی که دستگاه روشن است حالت و مود آنرا تعویض نکنید مثلا از وضعیت سرما به گرما بصورت ناگهانی تغییر ندهید. ابتدا باید کولر را خاموش کنید و بعد تنظیمات مجدد خود را انجام داده و پس روشن نمایید.

اقدام دیگری که شما باید برای نگهداری بهتر کولر گازی جنرال انجام دهید این است که فیلتر کمپرسور را بشویید و تمیز کنید فیلترهای پنل داخلی را باید بصورت منظم شستشو داده تا هم هوا را با سرعت و کیفیت بهتری به بیرون ارائه دهد.

مورد دیگر آنکه برق ورودی را بررسی کنید که دارای نوسانات و ضعیفی ولتاژ نباشد که این امر باعث کاهش قدرت دستگاه شده و حتما به تعمیر یه سرویسکار حرفه ای و ماهر دکتر آچار نیاز دارد.

همچنین سعی کنید عایق بندی های کولر گازی جنرال را پیوسته چک کنید و انجام دهید زیرا باعث می شود بر اثر مرور زمان عایق ها ضعیف شده و کارایی دستگاه پایین بیاید.




Comments

Popular posts from this blog

نصب کولر گازی

ارورهای کولر گازی جنرال

ارور 70 80 پکیج ایران رادیاتور را چگونه برطرف کنیم ؟